A hétvégén portyázni voltam az őrsömmel (nameg korosztályával).
Elég jó volt, végre túráztam, programokat szervezhettem és napostitsztkedhettem. :)

Keretmese vámpírokról és vérfarkasokról szólt, ahhoz képest, hogy mennyit foglalkoztunk vele (csütörtök délután találtuk ki), jól sikerült. Nagyjából néhány tervezett ötletből, és sok improvizációból állt. :D A kaja is remek volt, Öcsiék kitetettek magukért.

Az őrsöm elég idióta volt, sok hasznukat nem lehetett venni, ellentétben a ribizli és menyét őrssel. Mindegy, remélem kinövik ezt, és ha nem is most táborban, de a következőben, már tevényebbek lesznek. :)

2,5 nap alatt kb 10 órát aludtam összesen, de ez így volt jó (mondjuk vasárnap reggel sztrájkolni akartam, és nem felkelni, de végülis Bálinték és a túlerő nyert :)

Végül néhány kép:

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lokilog.blog.hu/api/trackback/id/tr211802143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása