ez a hosszú-hétvége

2010.03.15. 20:25

Nahát, egy kicsit már nehéz is vissza emlékeznem (nem a bebaszcsizás miatt, csak pusztán rég volt, és sok minden történt:), de azért kezdjük:

Szóval péntek délelőtt történelmi jelentőségű dolog történt velem: ebben a félévben először bementem 10-re órára xD
Egészen furcsán éreztem magam, hogy ott vagyok... szóval innentől kezdve ment minden a maga rendjén, az őrsgyűlést is sikeresen letudtam, mondjuk lehetett volna izgalmasabb is, meg hagyhattunk volna magunk után nagyobb tisztaságot is, de sztem hibahatáron belül mozogtunk.. :P
Az estét a továbbiakban Gergővel, Takival és Marcival, vmint Marci barátnőjével folytattam deákon pár sör, bor és kevert elfogyasztásával.
Aztán következett az Aga Utcza Allstars koncert RS7-ben (deák mellett)... a sok trash-pop szám után mindenki iszonyat hamar lelépett (már 11óra tájékán:$), én Kálmánnal lesétáltam a Jászai Mari térig (jóó, nem igazán volt értelme, de jót gyros-szoztunk..:) ... aztán haza...

Szombaton nyolctól Budaörsön segédmunkázás 9 órán át, volt ott beton vésés b@aszottnagygéppel, faaprítás, meg szekrényhordás-költöztetés... ezekkel mindig az a szopás, hogy a 3-4 munkás közül általában mindig én vagyok a legteherbírobb, szal nekem jutnak a nagy dolgok... estére teljesen szétestem, alig éreztem a kezeim... szóval nem is tudtam annyira élvezni a rögtönzött osztálytalálkozót... :(

Vasárnap majdnem elmentem Pilisbe tavaszi-táborhelyet keresni.. de végül nagyon lemondtam :D szal volt egy szabad délutánom punnyadni, forma-1 nézéssel és közben alvással :D

Mára már összeszedtem magam, és csupáncsak 1 óra késéssel eljutottam a Turulkávézásra, majd utána bicóra pattantam és édesanyám elé siettem a népligetbe, oly annyira, h egy órával hamarabb odaértem (rosszul emlékeztem asz időpontra...:()
De nem baj, volt időm felfedezni az ottani parkot, egész kis erdő:), meg elég jó futóhely a "közelben" (bicóval tényleg nincs messze, kb 10-15 perc), földúton, körbe lehet futni :)
Ezután hazajöttem lakásba, és azóta nem csináltam semmi hasznosat, de pókeren megdupláztam a zsetonjaimat.....

Na ennyi, most nekiállok rajzolni, holnap délre kész kell legyen egy hossz-szelvény...xD

A bejegyzés trackback címe:

https://lokilog.blog.hu/api/trackback/id/tr771842243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása